5-ci gün dərsimizi salamlaşma ilə başladıq. Sonra bu günki dərsimizi
Modul 4 Layihənin tədrisində formativ
qiymətləndirmənin müzakirəsini geniş şəkildə həmkarlarımız və kurs rəhbəri Seymur Allahverdiyevlə bir daha təkrar edib, çoxsaylı qiymətləndirmə üsüllarına baxış keçirdik.
Qiymətləndirmənin
istiqamətləri dedikdə, ayrı-ayrı forma, məzmun
və məqsədə malik olan qiymətləndirmələr nəzərdə tutulur.
Bizim işlədiyimiz layihə müddətində qiymətləndirmə, layihə boyunca davamlı həyata
Ölkəmizdə
qiymətləndirmə aşağıdakı istiqamətlərdə aparılır:
- Beynəlxalq
qiymətləndirmə
- Milli
qiymətləndirmə
- Məktəbdaxili
qiymətləndirmə
Məktəbdaxili qiymətlndirmədə -
- Diaqnostik
qiymətləndirmə şagirdin bilik və bacarıqlarının ilkin səviyyəsinin
müəyyənləşdirilməsinə və bunun əsasında hər bir şagirdin potensial imkanlarını
nəzərə alan təlim strategiyalarının seçilməsinə xidmət edir.
- Formativ qiymətləndirmə
- Yeni
məktəbdaxili qiymətləndirməninəsas
mahiyyətini təşkil edir şagird gündəlik
təlim fəaliyyəti ərzində rəqəmli
qiymət almaq üçün deyil, yaxşı nəticə göstərmək üçün çalışır.
- Summativ qiymətləndirmə isə 6 dərsdən tez olmayaraq, bölmənin sonunda yerinə yetirilir.
keçirilən bir proses olmalıdır ki, bu da şagirdlərin maraq dairələrinin daha düzgün yönəlməsinə kömək edəcək.Daha sonra öz qiymətləndirmə cədvəllərmizi qurub, BİBÖ və Klaster qiymətləndirmə alətlərini qurduq.Sonda öz təəsüratlarımızı bloqa yazdıq.
Комментариев нет:
Отправить комментарий