четверг, 2 апреля 2015 г.

5-ci  günün  təəsüratları

5-ci gün  dərsimizi  salamlaşma  ilə  başladıq. Sonra  bu günki dərsimizi


Modul 4 Layihənin tədrisində formativ qiymətləndirmənin  müzakirəsini  geniş  şəkildə həmkarlarımız  və  kurs  rəhbəri Seymur  Allahverdiyevlə bir  daha  təkrar  edib,  çoxsaylı qiymətləndirmə üsüllarına baxış  keçirdik.


       Qiymətləndirmənin istiqamətləri dedikdə, ayrı-ayrı forma, məzmun  və məqsədə  malik olan  qiymətləndirmələr nəzərdə tutulur.




Bizim  işlədiyimiz  layihə  müddətində qiymətləndirmə, layihə boyunca davamlı həyata 

  Ölkəmizdə qiymətləndirmə aşağıdakı istiqamətlərdə aparılır:

- Beynəlxalq qiymətləndirmə

- Milli qiymətləndirmə 

- Məktəbdaxili qiymətləndirmə


Məktəbdaxili  qiymətlndirmədə 

- Diaqnostik qiymətləndirmə şagirdin bilik və bacarıqlarının ilkin səviyyəsinin müəyyənləşdirilməsinə və bunun əsasında hər bir şagirdin potensial imkanlarını nəzərə alan təlim strategiyalarının seçilməsinə xidmət edir.

- Formativ  qiymətləndirmə 


Yeni məktəbdaxili qiymətləndirmənin  əsas mahiyyətini   təşkil edir   şagird gündəlik təlim fəaliyyəti ərzində rəqəmli  qiymət  almaq üçün deyil,  yaxşı nəticə göstərmək üçün  çalışır.  


- Summativ  qiymətləndirmə  isə  6  dərsdən  tez  olmayaraq, bölmənin  sonunda  yerinə yetirilir.

keçirilən bir proses olmalıdır  ki, bu  da  şagirdlərin  maraq  dairələrinin daha düzgün  yönəlməsinə  kömək  edəcək.Daha  sonra  öz  qiymətləndirmə  cədvəllərmizi  qurub, BİBÖ  və  Klaster qiymətləndirmə  alətlərini  qurduq.Sonda  öz  təəsüratlarımızı  bloqa  yazdıq. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий