понедельник, 13 апреля 2015 г.

11-ci gün

1.Müəllimləri maraqlandıran suallar cavablandırdıqdan sonra  şagird işi və layihə planına baxış, onlar  üzərində düzəlişlər etdik. 


2.Yenidən Sorğu anketində natamam bəndləri sualları cavablandıraraq  tamamladıq.

3. 3.2.1- formulasının  3-mənfi, 2 - müsbət,  Şagird işləri və qiymətləndirilməsi                                                                                     nümunələri ilə  tanış olduq.1 - rəy kimi açıqlandığını öyrəndik. Yəni cütlərlə iş zamanı hərə   həmkarının işində layihənin keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq məqsədi ilə   3 mənfi cəhətini. 2- müsbət faktorunu tapmalı  və sonda öz rəyini bildirməlidir. Və biz də bunları etdik.


4. Öyrənmə tərzləri sənədi ilə tanış olduq. Treninq qovluğunda Modul 10 da Harvard Qardner   nəzəriyyəsi ilə anış olub müzakirələr etdik.


5. Bütün öyrənənlər üçün  bərabər imkanların yaradılması, onların ehtiyaclarına dəstək vermək, maraq dairələri üzrə materiallar hazırlamaq haqqında bir daha danışıb, müzakirələrr apardıq.


 6. Portfoliomuzda planlar bölməsində mövzunun öyrənilməsi  hissəsini bir daha nəzərdən keçir. qeydlırimizi apardıq.

7. İKT bacarıqlarının nədə cəmləndiyi haqqında fikirlər söylənildi. Bu  öyrənənin saytdan  istifadəsi, araşdırma aparması, fərdilik və sərbəst deşüncə bacarığının, onun kreativ  olma xüsusiyyətinin olmasıdır.






Комментариев нет:

Отправить комментарий