четверг, 19 марта 2015 г.

 4- cü  günün təəsuratları


Həmkarlarla aparılan  işgüzar müzakirələr maraqlı suallar  doğurur. 

      

  

              Bu gün tədris layihəsinin əsas sualları  ilə  tanış  olduq.

1  -  Təməl  sualı  (  təməl  sualı  mücərrəd  məna  daşıyır və  ona  konkret  cavab  verilmir, hətta bir çox  sahələrə toxuna  bilir).

2 -  Mövzu  sualları  sırf  biliyə bağlanır  və  əsasən  şeçilmiş  mövzunu  əhatə  edib, şagirdləri araşdırmalara sövq  edir.

3 - məzmun  sualları  isə əldə  olunmuş  biliklərə  əsasən konkret   cavabla  cavablandırılır.                                                                                                                  



 Cütlüklərdə  aparılan müzakirələrdən  sonra ,  fikirlərimizi  qrup  yoldaşlarımızla  bölüşdük. Aparılan müzakirələr təlimdə çətinlik  çəkən  müəllimlərə yardımçı  oldu  və  bir  daha  əmin  olduq ki,  qoyulan  hər  bir  adi  sual  ,şagird marağına  səbəb  olub ,  onun  diqqətini   cəlb  etməlidir.   Xüsusi  olaraq  qrup  rəhbərimiz  Seymur  Allahverdiyevin müzakirələrdə  qaranlıq  qalan məsələlərə  aydınlıq  gətirməsini  vurğulamaq  istərdim.

 Mövzuma  əsasən tərtib  etdiyim suallar:

  The  basic  guestion: 

                          If  you were the  Earth,  how  would  you like  to be?

      Thematic questions:

   1. How can I prevent squandering?
   2. How can we  reuse litter or trash?
   3. If  you  were a  president, a  chief of     thecity or a school director  what  would   you  do in  this  sphere?
Content  güestions:
Does  rubbish influence on  our  life?                                                 How  can we prevent the welfare?
Do  you  have  any idea  about  using  it?
What  do  you  know  about  art  of  rubbish?
What  kind  of rubbish would  you  like to  use
more effectively?
Can  we earn money  in  this?

       

Комментариев нет:

Отправить комментарий